ilk önce takımın pisikolojisini iyileştirmen gerek her maça girmeden önce siz bu maçı alırsınız vs. gibi takım konuşmaları yapman gerek.Sonra taktiğin önemli deplasmandaki her maça kontrollü ve risk almayacak şekilde bi taktikle çıkmalısın bunun en iyi örneği 4 lü defans deplasman maçlarında 4 lü defans formatında oynarsan rakipler senin defansını geçmekte zorlanır ve defansların önüne bi ön libero çaktınmı gol yemen azlaşır.Yani kısacası deplasman maçlarında evde oynadığın gibi oynamayacaksın