DJ_M.Rea Selam arkadaşlar, Ben şuan PES 2008 online oynamak istiyorum. Benle bir kapışmak isteyen var mı acaba?;) :cool: Varsa eğer, PM'den iletişime geçsin.
RICO_BKR Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r Pardon özür dilerim yaa özür dilersin tabi safa bak önüne gelene muhalefet böle oturturlar işte huhahaa