Saçma şeylerden biri herhalde die (Mizah bölüme bile girmeden, yani konuyu açanı bile bilmiodm:)) bakmamıştım şimdiye kadar. 20 küsür mesaj alınca bi bakayım dedim gelen cvplara. Ve videoyu izlediğimde de önyargının ne kadar kötü bişe olduğunu tekrar anladım:p
Çok güzel olmuş gerçekten:)