Orjinal Mesajı Yazan: can_dost
eveeeeet uğurcum oynatalım :) arkadaşlar bende büyük umutlarla indirdim ama başımdan aşağı soğuk sular indi. bu nedir ya PC için zerre kadar gelişme yapmamışlar. saçma sapan grafikler çizimler vs... Arkadaşlar ben sizleri boykota davet ediyorum... ben crysis i orjinal aldım aldırdım ama EA bırakın Türk lobisini dünya lobisini bile pc kullanıcıları açısından 2 sınıf vatandaş yerine koymaya devam ediyor.. soruyorum sizlere oyunlara verdiğiniz paralar nereye gidiyor. bir Türk olarak herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum. sorunum sadece EA ile değil konami ubisoft atari firmaları da dahil. ben boykot olarak bugünden itibaren asla oyun almıyorum ve elimdeki başta crysis olmak üzere tüm CD leri kırıyorum...
kardes sen cok gec kalmissin..ben hayatimda hic oyun almadimki,yani cimrilik diye degil, ha satin aldim ha indirdim ayni sey. Zaten alin falan diyorlar herkes indirme diyorlar ama birtek ben aldigimda seyler degismezki. Yani degismesi icin butun turkiye indirmemeli ama nerde paraya kiyacak adam.ben paraya kiyarim, ama herkes kiyarsa tabi;)