Nevzat_BJK Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 sen hala burdamısın yaw? anca böyle boş yamalarla uğraşırsın zaten çok yazık seni zamnında savunmuştum çok yazık Bana mı dedin?
mods Nevzat n'oldu sana bu ne konuşmalar kabadayı mı oldun ayıp böyle şeyler yazma bıçak takarım falan :(!!!Bu arada uzatmaya gerek yok olmuş bitmiş bir şey boşuna tartışma çıkmasın seviyemizi koruyalım lütfen arkadaşlar!!!
03Gs1905 Nevzat_BJK mrmaster byMelih Adlı üyeler forum düzenini ve huzurunu bilerek,isteyerek kaçırdıkları ve laf dalaşına girdiklerinden dolayı hesapları tarafımca kapatılmıştır.Tekrar açılmayacaktır. Konu kapatılmıştır.