Bende Çarşı nın pankartları varda pes 6 için ama nasıl inönü stadyumuna eklicem ?
BURAK walla bnde bilmiorum bilseydim yardım ederdim ama bilen YOK galipa...
Bu güzel konuya yardım edecek bi baba yiğit yokmu ?!
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: