Meraba beyler ben Galatasaray'dayım biraz oynamayla transfer bütçem çok iyi oldu ama maaş bütçem çok az ve futbolcular az maaş yüzünden gelmiyorlar. juninho' alıcaktım kulübüyle de anlaştım ama maaş konusunda anlaşamadığım için getiremedim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim