C.R7 Arkadaşlar bende çok önemli 2 futbolcum kavga ettiler ve sahada hiç birbirine pas atmıyorlar gollük posizyonları bunların yüzünden kaçıyorum bu 2sini nasıl barıştırabilirim ? Şimdiden Teşekkürler
Sergio Ramos Bende de oldu ya Kezman ve Gökhan Gönül birbirini sevmemeye başladı. Barıştırmak istiyorum bilen biri varsa söylesin lütfen..
xxx0xxx kendi kendine barısıolar onlar eeer bi oyuncuya birden çok kişi kawgalı ise sattın o oyuncuyu takım huzurunu bosar buda sonuca yansır
SirMalcolm bende carlosla yasin kavga etti yasin gitti alexle sezer öztürk kavga etti sezer gitti:D:D
Midd callaha ara sıra bende oluo haber gelıo besela ferdinandla sergıo agueronun sorunları çözüldü barıstılar dıe öle olur beliki haber qelır
zafer78 Kafes dövüşü yaptır kim kaybederse diğerini gönder zaten öbürküde büyük ihtimal kavgada sakatlanır onuda doktor gözetimi:D::D:D:D
xxx0xxx genelde kawga eden kişilerde iii oyuncu kalıo dieri gidio örnekmi ahanda rnek Orjinal Mesajı Yazan: falcon_614 bende carlosla yasin kavga etti yasin gitti alexle sezer öztürk kavga etti sezer gitti:D:D