Fatih_HaN ark. arda turanı ingiltereye aldım.Chelsea ile oynuyorum ama onu bir türlü oynatamıyorum izin mi ne çıkmamış.ne demek oluyor bu?ayrıca yeni yaptığım transferleri de avrupa kupalarında oynatamıyorum.sorun nedir bilmiyorum.
emonettea arkadaşım yeni yaptığın transferleri hemen oynatamazsın.Avrupa kupaları için o avrupa kupaları(devler ligi veya uefa)dan avrupa maçlarında oynatacağın futbolcuları ayarladığın bir liste var.Ama bunun avrupada olmak+o listenin gelmesi gerek.Peki arkadaşım sen numarayı verdin mi arda'ya?
Sergio Ramos Evet çalışma izni çıkması gerekiyor. Bunun canlı örnekleri de var. Örneğin geçen sene Agüero yine Atletico Madrid'deydi ancak çalışma izni çıkmadığı için eski takımına kiralanmıştı.
Fatih_HaN evet arda ya numara verdim işte o izni ben mi alıcam(nasıl alınır) ya da otomatik oluyor mu?