Merhaba,
Yüklediğin Catalyst versiyonu nedir?Kartın kutusundan çıkan CDdeki driverı kullanıyorsan performans düşüklüğünün sebeplerinen biri budur.
Eğer kutudan çıkan CDdeki driveryüklü ise komple bunu kaldırıp, ati.amd.com dan sistemine uygun olan son sürüm catalyst i indirip yüklemen lazım.
Bir de güç kaynağı marka modeli, güçü kaç Watt?Yeterli beslemeyi sağlamıyor olabilir.
Makinadaki tek değişiklik ekran kartı mı?Başka bir donanım ekledin mi?
Ekran kartı dışında işlemci,anakart, ram, güç kaynağı vs bunları ayrıntılı olarak belirtmelisin.
Bu öneriler işe yaramıyor ise kartta bir arıza olabilir.Bahsettiğin gibi durumun olması normal birşey değil.Kartta sorun olma ihtimali var gibi geliyor bana anlattığına bakılırsa.;)