EBA79 evet ya süper olur gerçekten hatta forma arkalarını fenerbahçenin normal forması gibi yapabilen varsa daha güzel olur yazılar küçük ve hafif dalgalı numaralar dalgalı gerçi numarala özel yama varda isimler için yapılırsa daha güzel olur
scream07 numaralar için değil sadece isimlerin küçük olmasını istiyorum büyük harf çok kötü duruyor çünkü
scream07 Orjinal Mesajı Yazan: Senceru böle bir program şuana kadar görmedim sanırım bir araştırıym bulursam yazarım... kardeş araştırmalar ne durumda?