03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Passenger yeterince gereksiz faul atışları verildi zaten galatasaray'a =) solomonun bukadar pasif olduğu bir maçta ikinci yarı resmen durduğumuz maçta uzatmalara götürerek bir anlamda maçı kazandığımızı garantilemiş olduk.uzatmalara illaki kazanıcağımızı biliyordum fakat ilk yarıda açılan 15-20 sayılık farkı kapayınca galatasaray ve son saniyelerde eşitlik sağlanınca aman dedim birden fakat solomon ve diğerleri son dakikalarda sahneye çıktı ve onca olumsuzluğa rağmen kazanmasını bildi.Tebrikler Kanaryam. Ben susuyorum.Gören gözler nasılsa istedikleri gibi göremeye devam ediyorlar herşeyi..
Passenger Tufan'a yapılan faul senin yorumun.Ben olmadığını düşünüyorum. Gereksiz faullerde benim yorumum.Sen olmadığını düşünebilirsin.Sırf ben değil,ikimizde görmek istediklerimizi görüyoruz sanırım Gürhan abi.