selam ben pes 2008 aldım ve hiç kullanılmamış bi laptopa yükledim. Windows XP kullanıyorum. Oyun çok yavaş ve editleme kısmında oyuncular çizgi çizgi. forma seçerken oyuncular çizgi. Ve oyuncular maç esnasında zoom yapınca hafif kırıklar var
screen shot:



Ayrıca çok yavaş oyun nası düzeltebilirim ? ?
Lütfen yardım edin :confused: