jetaime75 arkadaslar bu fıfa 2008 managerde oyuncuların enerjılerı asırı cabuk azalıyo yokmu buna bır sorun adamın enerjısı 95 ıken bır mac oynaynca 75 lere ınıyo bunun caresı yokmudur
WippenmerT office de calendar warya orda antremen yaptır bide yorulan futbolcuları bi maç oynatma diger maçta tam kondisyon olur
kajmeran48 maç sonrası bir iki gün antrenman yaptırma yada maç sonrasındaki gün ve maç öncesindeki gün antrenman yaptırma enerjileri çok azaldıysa o hafta kadroya alma yedeklerde dahil :)
ronn maç öncesi takıma iki idman yaptırın maçtan sonraki gün idman yaptırmayın ve bir sonraki maça daha varsa kampa götür 3günlük falan uzun süreli götürünce oyuncular ailelerinden uzak kalıyorlarmış:d
Legend_master bunların hepsi fos şeyler maçtan bir gün sonra antreman yaptırma ek olarak da antreman sekmesinden özel oyuncular sekmesine gir orada hepsi'nin yanın %100 yazar onu hepsininki'ni %70 yap sadece yedek oyuncular %100 olarak kalsın yoksa ortalamaları çok düşüyor ilk 11'ini %70 yap sonra keyifine bak
Theo WaLcoTT antreman günlerini 1 kere hç idman yaptırma birde maçlarda oyunlarını mutlaka değiştir kupa maçlarında güvendiğin yedeklerinle bala sonra istersen yorgunları koyarsın benmkler suanda fit durumda