ben simdiye kadar oynadim taktikle herzaman sampiyonluga oynadim hata tottenham le ilk sezon ikinci oldum
sana tavsiyem 4-1-2-1-2
yani sag bek ve sol beki offensiv olarak sonra bir ön libero iki kanat ve birde offensiv ortaha saha ikide forvet
benim su anki kadromda senin kilerin yarisi var ve cok basarili gidiyor.
transfer önerilerim :
sol bek icin tottenhamden bale ile jenas almaya calis.
sonra aston villa dan agbonlahor.
betis sevilla dan odonkor
su an aklima fazla gelmiyor ama bi böyle dene