cimbomlueray arkadaşım biraz forumda araştırma yaparsan görürsün. hemen hazıra konma ve başlık hatalı.
Giray553 hazıra konunca noluyor abisi çok mu zor bi link vermek şu mesajı yazacağına yer falan belirtsen en azından bi işe yaramış olurdun üstelik arkadaşınlada aranda 15 yaş var hatırlatıyım
ROBERTO.CARLOS Giray553 abi ben hemen sölim dosyalar fifa 2008 bölümünde theme/tema nasıl diye bir dosya var onu indir ve tema nasıl yapıldığına bak :D hatta dur bakmana bile gerek yok nasıl yapıldığı anlatan dosya işte link:TEMA NASIL YAPILIR
cimbomlueray Tema/Theme Yapımı Tema Yapımını Buradan Ögrenebilirsiniz Videolu anlatım Download : http://rapidshare.com/files/85219812/TEMA_YAPIMI.rar
Giray553 Sağolun çocuklar ilk yapılan gibi yapmayın yardımcı olmaya çalışın o zaman forum siteleri daha güzel olacaktır hadi kolay gelsin