arkadaşlar birkaç sorum olacak.Eğer bilen varsa cevap yazarsa sevinirim...
Öncelikle Fifa Manager 2008'de takımını mesela Danimarka'ya kampa götürebiliyorsun.Oyuncularına yemek ısmarlayabiliyorsun.
Peki bu özellikler Football Manager 2008'de de var mı acaba? Varsa söylerseniz sevinirim.