Arkadaşlar forumda defalarca bu soruna ilişkin başlık açıldığı için böyle bir açıklama gereği hasıl oldu:
Crash dump (Kilitlenme Bilgi Dökümü) Türkçesinden de anlaşıldığı gibi bir hata değil hatanın nerden kaynaklandığına ilişkin bir bilgi mesajıdır. Bu bilgi mesajının gelmesi farklı nedenlerden olabilir. Bunlardan bazıları:
-User data dosyası ile oyunun yüklü olduğu yer farklı bölümlerde ise (örneğin biri c:'de biri d:'de ise)
-Herhangi bir yama kullanıyorsan ve bu yamada config dosyasına ilişkin bir hata varsa yada database'de sorun varsa
-Oyunun orjinal versiyonunu kullanıyorsan
-Eski FM'ler için hazırlanmış Türkçe yamayı FM 2008 için kullanıyorsan
-.ddt dosylarında değişiklik yapmışsan...vs
bu sorunla karşılaşırsın.
Ayrıca FM dışında da bu sorunla karşılaşabilirsiniz. Örneğin kullandığınız Anti-virüs programının firewall'ı ile windows güvenlik duvarı aynı anda açık olursa bir çakışma olur ve bu crash dump uyarısını alabilirsiniz...
NOT: Yukarıda verilen nedenler çoğaltılabilir. Ayrıca yukarıdakileri yapanların "crash dumps" mesajıyla karşılacakları diye bir kural da yoktur, karşılaşılmayadabilir.
NOT 2: Sorunun nerden kaynaklandığı bilmiyorsan, crash dumps uyarısı aldığında burada sorunun nereden kaynaklandığı yazar.
NOT3: Crash dumps sorununa kesin çözüm getirdiğini iddia eden cracklere internetten ulaşılabilir. Sitede bu tip cracklerin paylaşımı yasaktır.
Yukarıdaki bilgilerin herhangi bir yardımı olmadıysa sorununuzu FM YARDIM HATTI'na yazabilirsiniz.
***intern***