bu tür yamalrın en büyük sorunu üstten bakınca kötü gözükmesi aslında çok güzel yamalar ama üstten bakınca kötü gözüküo. ama yarumunuzu yaparken buna pek önem vermeyin çünkü biraz aşağıdan bakınca görüldüğü üzere mükkemmel bi görüntü ortaya çıkıo. heineken i de çok açmışın kardeş. renkleri bu kadar çok açma.