burak.SPuRS Bu olayı fifa da gördüm o da ekran kartından dolayıydı.Pes te ilk defa duyuyorum.O da ekran kartından herhalde
Vortex Kardeşim Oyunun cok hızlı olmasının nedeni Vertical Sync'in açık olmasıdır 60 FPS ye yükseltir oyunu ve çok hızlı olmasını sağlar bunu kapatmak için PES'in dizinindeki settings dosysını açmak ve **wait for vsync'i ** kapatmak bu kadar basit
pilot_falcon Arkadaşlar sağolun ancak söylediklerinizle alakası yok...Ben zaten sürekli V-sync off kullanırım.Oyun PS3 teki gibi hızlı da değil..O kadar hızlı ki oynanamıyor..Ancak ALT-TAB yapıp windowed modda oynayınca hız biraz düşüyor ..Oynanabilir seviyede ancak gene olması gerektiği gibi değil.Hala hızlı...
torres125 Vertical SYNC-ON refresh rate 60 yapınca düzeldi....... KArdeş o nerden yapılıyor sölermisin aynı sorun bendede var.