goeki_61 evet arkadaslar sonunda inönüyü pes 2008 icin convertet yapdim... pes 06 stadi olan bu stadyum cagdas tarafindan yapilmisdi... iyi oyunlar..... preview.... DOWNLOAD: http://www.speedyshare.com/303876324.html
pasa_mahmut kardeş sağolasında yeni stad olsa ii olurdu yada yeni yapılacak olan stad bu pes 4 tenmi 5 tenmi convertlenmiş bi arkadaşımız yapıyor yakında verilir başka bi sitede de de yapıyorlar
Tahsin13 1) stadın kenarları siyah 2)seyirci yok (ceza alsa bile şeref tirübünü oolur:) 3) çimler eski (fenerbahçe sükrü saraçoğlunun son versiyon çimleri gibi olsa süper olur) 4)EMEĞE SAYGI TŞKLER.......
RICO_BKR Stad yeni stad o koşu bandı olan inönü değil başka bi stad ama seyirci olmaması kötü olmuş :( yinede saol
alper_capkin Hollllleeeyyyyyyyy....Sonunda beeee oldu bu işşş.... Mükkemmmelsinizz olsun hatalar olsa bile sorun deillll...cok saolun beyylerr
RICO_BKR Bu nasıl kuruluyor ve hangi stadın yerine geliyor afs ile kurdum ama çıkmıyo biri anlatabilirmi ayrıntılı olarak???
RICO_BKR İmportlamı yoksa kitservere mi atılacak die sordum ayrıca hangi stadın yerine gelecek bi açıklasanız?
ali22 yahu kardeşim asf ile impotladım ama olmuyor stad degişmiyor şunu dogrudürüst açıkça gösterirmisin