tahsin64 ya arkadasşar biriniz bana şu monkey dragonla top eklemeyi söyleyebilir mi? ben yapıyorum eklıyorum ama oyuna yani maça girdiğimde topun heryerinden ışık çıkıyor 10 saniye geçmeden oyundaqn atıyor nasıl yapabilirim bi söyleseniz arkadaşlar.
tahsin64 bende craation master var ama kullanmasını bilmiyorum hem creation masterden ekleyincede hata veriyor diyorlar ne yapabilirim bir yardım etseniz
LESBOS evet kardeş bende creation master kullanmayı bilmiyorum harika bir top buldum ama bi türlü oyuna ekleyemiyorum maalesef kimsede yardım etmeyince bööle bakmakla yetiniyorum topa :-(