abi gs benim takım de guzmanı almıstım takımıma 5-6 oyuncu satıp sonra benim adam oynadıkca açıldı uefada final oynadım klupler peşine düstü tabe baktım peşindeler bende teklif yapmasınlar die istenilen fiyata 200 mlyn dolar yaptım yapr yapmas barca 200 werdi baskan kabul etti sinir oldum nese 200 e fıstık gibi oyuncular aldım ertesi sene ş.liginden elenip uefa ya düstüm bu sefer kupayı aldım barca bu sefer bana teeklif yaptı bende baskanı satım gittim barcaya taraftarlar çok sewiodu beni radyo kanalını bombardımana tutmuslar ama oyucunu satını bende satarım gittim barcaya de guzman gene bende :D