ben ekran kartını güncelledim simdi pes 2008 settinge giriyom medium yapıyom oyuna giriyom hiç bi degişiklik olmuyo aynı lovdaki gibi oluyo güncellemeden önce böyle bişey yoktu takılma oluyodu seyirciler falan vardı simdi yok aynı lov gibi seyirci yok takılmada yokbana yardımcı olurmusunuz