Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
ali uzuldm kardesım yenı karıyere merakla beklıyorum(secıcegon takım hangı lıgden olcak?
valla kardesim aklımda tam olarak bir takım yok ancak everton - tottenham tipi takımları düsünüyorum lig farketmez ama ingiltere tercihim olacak gibi cünkü biliyorsun ben güney amerikalı oyunculara düskünüm ve ingiltere'de yabancı sınırlaması yok ;) ...
Orjinal Mesajı Yazan: zafer78
abi ben everton derim;)
saol önerin icin degerlendirecegim ... ya baska öneri yapacak yok mu :D