Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
kardesim taktigin bir ismi yok kendim buldum aynen uygularsın istiyorsan ;)
ali cim bu taktiği uygulamak sorun değil de oyuncularına özel komutlar vermen daha önemli bence hepsının yetenegine ve yapabıleceklerıne gore ayarlamalısın mısal bakbende marcelo yu madrid ten aldım koydum sol beke orda oynayamadı ama riise yi arkaya marceloyu öne alınca hem marcelo hemde takım show a başladı dogru tercıh ve dogru komut çok onemli
bence de öyle cemil abi ;) bende de hemen hemen aynı şeyi sorin'de yaşadım sol bekte oynattım ilk taktigim geregi olmadı ama simdi bu taktikte gercek yerini buldu ;) ...
İste su ana kadarki transferler ...

NOT : Arkadaslar transferlerin çogunlugunun 1 temmuzda olması hic kimseyi yanıltmasın oyuna Türkiye tarihi ile basladım ...