Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
Cemil abi bana kaleci önerirmisin ? ( sezon : 2007-2008 ilk senesindekiler gelmiyor ya ondan söyledim ... )
ben foster ı vermezler al derım reina iyi kaleci oda olmazsqa paul robinson u dene onuda vermezlerse robert green i iste ve son olarakta adı çok duyulmamış ama ıyı bır kaleci var Galatasaray a almaya çalışmıştım vermedı zamanında braga diego benaglio kesın sen alırsın sonuçta alman takımlarına kolay gelır
vagner love takıma cuk oturmuş ali süper transfer