Orjinal Mesajı Yazan: xenoa
lank değil ona lag denir ayrıca zaten böle bi konu var forumlarda neden araştırmak yerine habire yeni konu açıp forum kirletilio bunada karışıyz..
Düzeltme yapmaya çalıştığın cümlenin noktalama işaretlerini bile koymaya üşenmişsin.Ayrıca:
böle.......değil......böyle
bi.........değil......bir
kirletilio..değil.....kirletiliyor
bunada......değil......buna da
karışıyz....değil......karşıyız
Pes ki ne pes !....