arkadaşlar bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim. fifa manager oyununu yeni aldım sorunsuz bi şekilde kurdum oyuna giriyorum yeni oyun diyorum onuda geçtikten sonra italy reserves denilen bi menü geliyor yes ve no seçeneği bulunan onlardan hangisini tıklarsam tıklayım yukarda loading data diyor ve oyundan atıyor ....... çözüm önerilerinizi bekliyorum manager oyunlarının hastasıyım oynayamazsam kafayı yerim