Oq8ZH2N slm arkadaşlar size bir sorum olacak oyuna girerken kadroyu düzenlemek için bi bakayım dedim futbolcuların isimleri görünmüyor ve oyuncu düzenlemeye , transfere giremiyorum lütfen bi yardım edin şimdiden teşekkür ederim
Inanc58 oyuna muhtemelen face filan eklemişsin veya yeni oyuncu. daha sonra oyunda yama yapılmış olduğu için kayıtlı oyunlarında bozulma olmuş. bu nedenle kayıtlarını silersen sorun olmaz. oyuncu listen görünmüyor anladığım kadarıyla.
Senceru oyunu silip tekrar kurmanı önerebilirim yama kurduysan.. yama kurmadıysan yukardaki arkadaşın dediği gibi belgelerimdeki fifa 08 klasörünü sil hallolur... iyi oyunlar...