SoneRium... Arkadaşlay yaklaşık 5-6 aydır WE 9 oynuyorum.Ancak şimdi ne olduysa oldu oyuna giriyor ama herhangi bir maçta kadro ayarlamalarında oyun donuyor.Bilgisayar donuyor.Eğer bir bilgisi veye çözümü olan varsa lütfen cevaplasın. Saygılarla...:rolleyes: