erdembjk Evet arkadaşlar fifa 07 için günlerce uğraştığım son bir performans yaması hazırladım.Şimdiye kadar çok uğraşıldı ve bazı arkadaşlar bunun için dosyalar filan hazırladılar.Ama artık hazırladığım bu yama performans olarak en iyisidir.Bundan da başka olamaz.Çünkü detaylı hazırlanmış ve performans konusunda son şeklini almış bir değişikliğe gidilmiştir.Bunu yükledikten sonra oyun herzamankinden daha iyi çalışmaktadır ve ayrıca test edilmiştir.Aşağıdaki linke tıkladıktan sonra rarlı dosyanın içindeki locale.ini dosyasını direk fifa 07 içine atınız.Diğer cfg dosyalarını ise fifa 07\data\cmn içine atarak gelen soruya evet deyiniz.Performans olarak farkı oynadıkça göreceksiniz.Hepinize iyi oyunlar.Yorumları belirtebilirsiniz. http://rapidshare.com/files/101470814/FIFA_07_Performans.rar.html
bulkane Arkadaşım tebrik ederim.Güzel bir çalışma yapmışsın..Xp de sorunum yok ama Vista Ultimate kullanıyorum.Çok kasıyordu, bu paylaşımın çok fayda sağladı oyuna.Daha rahat oynayabiliyorum.Teşekkür ederim.
rehakazar evet arakdaşım bende bir VİSTA HOME PREMIUM kullanıcıyısıdım cok kasıyordu ancak sorunu verdiğin dosya ile hallettim çok sağol