arkadaşlar uzunca bir süredir fm 2006 oynuyorum.yakın zamanda bilgisayara format attığım için oyunu sildim ve yeniden yükledim(6.0.3 update dahil).ilk sezonumu bitirdim arsenal takımıyla.her sezon sonunda altyapıya 15 civarı genç oyuncu gelmesi lazımken sadece 3 tane geldi(altyapı tesisleri en yüksek derece)
daha önemlisi herhangi bir takımın altyapısında oyuna başlamayan (free transfer) 15-16 yaş grubunda hiç oyuncu çıkmadı.normalde yüzlerce "free" genç oyuncu çıkması gerekiyordu.(bilgisayar tarafından yaratılıyordu)
database'i normal veya large yaptım yine değişmedi durum.
ne yapacağımı şaşırdım.lütfen yardımcı olun,teşekkürler...