prince57 Arkadaşlar bu yamayı yüklüyorum fakat oyuna girince tribünler simsiyah gözüküyor daha doğrusu tribünler yok siyah bir boşluk var..bitek çim saha görünüyor....forumuda o kadar aradım faka aynı sorun olan bir başlık bulamadım...Lütfen yardım edin...