Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve bir sorunum var sizin sitenizden kullandığım birçok program var onlar için öncelikle teşekkür ederim..
Sorunum şu:
Ben fm data editör (oyunun kendi editörü)nden bir takım kurdum save ettim db yi.. oyunda yeni bi oyun açtım o db ile.. ama mesela kurduğum takımın nationunu ispanya seçtiysem oyunda ülke ligleri seçimi kısmında (başta) ispanya görünmüyor.. nationunu boş bırakınca da klüp görülmüyor... Lütfen yardım istiyorum bilgililerden.. istediğiniz başka bilgi varsa söyleyeyim..
Herkese şimdiden teşekkür ederim.. İyi çalışmalar..