Matias Fernandes türkiye ve ispanyayı tercih ederim. ama danimarka ligi actm o da cok eglenceli:) Tavsiye ederim
Sponge_BOB en iyisi ispanya 2 ligden veya diğer alt liginden takımlarla oynamak şuanda ispanya ikinci ligde şampiyon oldum CF Cadiz takımıyla......
srtc77 ispanya her takım kaliteli bu yüzden çok zevkli ingilterye bi türlü alışamıyorum 5 yedek canımı çok sıkıo tsl ve bundesliga diğer favori liglerim
Venom Orjinal Mesajı Yazan: srtc77 ispanya her takım kaliteli bu yüzden çok zevkli ingilterye bi türlü alışamıyorum 5 yedek canımı çok sıkıo tsl ve bundesliga diğer favori liglerim 2. sezon 7 yedek hakkı oluyor İngiltere'de. Artık onlar da 7 yedek sistemine geçtiler nihayet.
umutsarimaden İTALYA MİLANI YÖNETİYORUM ÇOK ZEVKLİ.TÜRKİYE ZEVKLİ OLMUYOR YABANCI KISITLAMASI YÜZÜNDEN
The Judas Kiss. bence en iyi lig ingiltere ligi çünkü mesela newcastle 2-stoke city 0 her an gol olabiliyor ve stoke city yenebiliyor o kadar güzel bir lig bence