değerli forum üyeleri sitelerde dolaşırken bu resmi gördüm eski zamankara gitti kafam hani şime bi kanarya vardı ya asabi görününlü 6-0 lık maçtada vardı hani işte onu fifa 2008 e ekleyebilir misiniz
ha o futbol ateşi fln yama yapılyo ya ona yapabilip de eklerseniz manyaq olur dimi
alın resminide veriim

http://www.newsmalatya.com/haber_img/fenerbahce_sow.jpg
http://www.newsmalatya.com/haber_img/fenerbahce_sow.jpg