ben uğur diye birini tanımam arkadaşım bu bir iki percola konuşdum o izin vermedim diyor scn yayınlanması için tek bir sitede yayınlanması için izin verdim dedi bana iki bu tür dosyaları yayınlamak için o dosyanın sahibinden izin alman gerekir.Ben perconun görev yapmakda olduyu sitenin adminiğim o yüzden sitemizde çalışan bir arkadaşımın her türlü halklarını savunmak durumundayım.Ben arkadaşımla bizzat görüşdüm ve kendisi bana scn yayınlanması için kesinlikle izin vermediğini şöledi. Kendisinden sadece bir site için izin istendiğini onun için izin verdiğini ve o sitede bu stadı gören birinin kendisinden izin almadan scn yayınlamış olduyunu şöledi.Kısaca sen bu stadı Percodan izin almadan bu sitede yayınlamış bulunmakdasın.