ben orjinal fifamla yabancı serverlarda online yapıyorum herkes gibi..
ama gol yiyince rakibimiz replay gösteriyorya işte o zaman sinir oluyorum hemde 5 defa gösteriyor...
bu anında replay olayını iptal etmek yani es geçmek için hangi tuşa basmalıyım...
yardım??