soru gayet basit .fifa 2008'le fazla haşır neşir olmadığım için bilmiyorum .şöyle bir baktım. bulamadım. top nerden seçiliyor.:confused: high oynuyorum her maçta top değişiyor .nerden seçildiğini bilenlerden cevap bekliyorum .birde 2007 'deki gibi kilitli eşyaları açmak için yama varmı varsa adresini yazın bi zahmet .şimdiden teşekkürler