Ray Allen_20 **arK.lar Olympiastadion'da maçLarda tezahürat sesLeri war ama seyirci yoq....ndenini açıkLayıp yardımcı oLusanız sewinrm....**
harunbey arkadaşım dosyalar fifa 08 bölümüne hareketli seyirciler diye bi dosya atmıştım onu yüklersen tıklımtıklım doluyor