Orjinal Mesajı Yazan: Y_I_G_I_T
başarılar
Saolasın Kardeşim..
Orjinal Mesajı Yazan: zafer78
Oke yeni maç ss leri ve başarını bekliyoruz sakarya uefaya diorum:D
Sakarya UEFA Kupası Gruplarına Kalıcak İnş..
Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm
zor maç yap daha iyi oluyor finans için bu arada ben 5-0 yenilmiştim dinamoya ikimize de 5 atmış
Finans için iyi oluyor tabiki ama zaten taktik deneme maçlarıydı..
Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_
Takımına göre iyi maçlar Mert.
Saolasın Tarık..
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
iyi bır hazırlık dönemi olmuş mert takımı güzel test etmişsin ama kayseri maçı TSL açısından sana bır ölçü oldumu fikrin ne
Teşekkür ederim yorumun için..Cemil Abi,Kayseri maçında Takik Denedim tamamen ve tabiki oyuncular yan yana yeni oynuyolardı,Kayseriyi yenebilecek güçteyiz şuan;)
ilhan atıyo çoğu maçta lig ne zaman başlayacak
İlhan beni sırtlıyor herzamanki gibi..Lig Başladı..
Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_
Devamın bekliyoz;)
Ok.Ssler geldi zaten;)
tarık acayib fazla gol yiyorsun çare bul;)
Ligde bu kadar gol yemeyiz eminimki..Ayrıca Mert dicektin galiba:rolleyes:
xxx
60.Dakikada 2-0 Olunca Skor Kullanmak İstediğim Asıl Taktiğe Geçtim Ve Sonuç Ortada:)
Sakaryaspor Süper Kupa'nın Sahibi Oluyor!!

Hürriyet:O Sakaryaspor'u Yeniden Yarattı!!

Ligin 2 Yeni Takımının Maçında Gülen Sakaryaspor Oldu!!


Denizli Horozu Ötemedi!!

Gençlerbirliği'de Dayanamadı!!

TSL'de Büyük Deprem:Trabzonspor 1-1 Sakaryaspor
