
Veda Konuşması..
Bu aralar kariyer açma konusunda bir yoğunluk yaşandığı ortada.Yeni arkadaşlarımız yeni maceralara atılıyorlar.Uzun süredir kariyeri devam eden arkadaşlardan Sertaç her iki kariyerinide bitirdi;Cemil Abi sezon sonunda kariyerini bitiriyor.Bende yenilere yer açmak için kariyerimi bitirme kararı aldım.Bu kararım üzerinde yaklaşık 1 haftadır düşünüyordum;en sonunda sonuca vardım.Bu kariyerimden sıkıldığınızı düşünüyorum.Daha ilgi çekici;daha yeni kariyerleri takip ediyorsunuzdur.Bu yüzden kariyerimi burada sonlandırıyorum.Yorum yazanada;yazmayanada teşekkürler.Sertaç,Tarık,Hami,Cemil Abi,Yasin ve ismini sayamadığım diğer arkadaşlarım beni takip ettiğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum.Belki bir gün görüşmek üzere hoşçakalın...