Sanırım maçı en iyi anlatan pozisyon Semih'in gol sevinciydi. :)
Golden sonra gidip yedek klübesine oturması herşeyi anlattı :)
İlk golde inanılmaz bir ara pasıyla golün olmasını sağladı. 2. golde takipciliğini konuşturdu...
Selçuk gibi adam Fenerin resmen el freni adam oyunu yavaşlatmaktan başka bişey yapmıyor sürekli geriye oynuyor ve kendi evimizde gol pozisyonuna giremiyoruz sayesinde. Bu onun defansif oyuncu olmasından kaynaklanan bi durum değil tamamen yeteneksiz bi oyuncu oluşundan. nice defansif oyuncular var ileriye çıkıp takımına katkı yapıyor.
Maçın en kötü anı ise Deivid'in elle kestiği pozisyon çok kötü oldu bu bizim açımızdan..
Artık Aurelio Sağ tarafa çekilir Maldonado - Selçuk göbekte oynar gibime geliyor.
FB için şu gerçek var artık bu tarz maçlarda: Semih'ten öncesi ve Semih'ten sonrası. :)