ronaldinhoeto Arkadaşlar ben fm oynuyorken bazı maçlarda oyuncularıma prim vermek istiyorum ama veremiyorum bu prim verme olayını bilen varsa yardım etsin
Hqmi **Verilmiyor.Sezon başlangıcında tüm maçlar için veriliyor.High prim,normal,var bide düşük var.**
mustang_17 olsa ama daha iyi olur çünkü özel maçlara futbolculari daha iyi konsantire olmasini saglardi
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Prim vermek yerine takım konuşmasında özel konuşma yap. abi o nasıl oluyor
crdsa Demek istediğim takım konuşması yaparken istediğin oyunculara özel olarak gaz ver veya ona güvendiğini söyle vb.