ahmetcim arkadaslar az bakarmısınız ben trabzonspor yamasını kurdum ama trabzonspor oyunda yok yanlışmı yaptım yoksa kurduktan sonra bir yeremi kopyalıcaktım lütfen yardımcı olurmusunuz acil.