fm 2008'de ilk sezonumu gayet normal bir şekilde bitirdim ama 2 sezona geldiğimde liglerin sıfırlanması yeni bir fixtür oluşması düşenlerin çıkanların filan yeni liglerine gelmesi gerek ama ben 2 sezonumda avrupa kupalarından ve ülke maçlarından başka maçları oynayamıyorum artık bu sorunmudur nedir eğer sorunsa çözümü nedir ilk defa böle bişey le karşılaşıyorum