bence sorunun bundan oluyo olabliliR:
**Mesenger Discovery Live**
Aynı sorun bendede wardı..
Bi de Benım NET BAGLANTIMDA Kesılıodu..
Arkdasım benı uyardı bunu sil diye..Ondada pcyi kasıyo ve wırus taramasındada WIRUS cıkmıs..
Bu programı sıldım,msn bastan kurdum Düzeldi..
NOT:BU PROGRAM SADECE KENDI SITESINDE WAR,BASKA SITELERDE YOK.SANMAYINKI BASKA SITEDEN INDIRDIMDE WIRUS WAR...