okdkfb [URL=http://img223.imageshack.us/my.php?image=ligkw0.jpghttp://img223.imageshack.us/img223/5986/ligkw0.th.jpgARKADAŞLAR İLK SEZON SİZE KARİYERİMİ ANLATAMADIM AMA LİVERPOOL SAMPİYON YAPTIM İŞTE BUNLAR RESİMLERİM İKİNCİ SEZON SİZLERE HERŞEYİ PAYLAŞACAGIM
Ali GEMICI başarılar... ancak linkleri daha düzgün vermeliydin ;) ... Neyse kolay gelsin ss vb. bekliyoruz ...
okdkfb Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_ Resimler çıkmıyo... Başarılar... BİLİYORUM DA İMAGESHACK GÖNDERDİMDE FORUMA KOYMAYI BİLMİYORUM DA Bİ ÖGRETİRMİSİN
okdkfb Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed ve birde büyük harflerle yazmak yasak forumda... tmm pardon ;)
okdkfb BÜTÇE SIFIR OLDU SİZCE OYUNCUMU SATIYIM YOKSA BAŞKA SEÇENEK VAR MI OYUNCU SATACAKSAM HANGİ OYUNCUYU SATIYIM gerrard sissoko kuyt bunlara teklif var
okdkfb Orjinal Mesajı Yazan: xGeneraLx başarılar kardeş biliyorum ama biraz yedek gölcüm yoktu bide gençleri alıp yıldız yapayım dedim
Cemil KAYA öncelikle başarılar dilerim kardeşim bence en azından colın kazım çok gereksız olmuş gençler var onları alsaydın bari ustelık çok uygun fiyata ayrıca FA cup fınalıne kadar hiç maç yapmadınmı SS yok ta gormedim