Benim bilgisayarım 2 x 512 ram, ge force 8400 gs 128 mb ekran kartı, core 2 duo 1.8 işlemcim var. Ayrıca vista kullanıyorum. Fifa 08 oynunu açıyor ancak çok yavaş. Bu neden kaynaklanıyor bilmiyorum. Ancak ramlerimi değiştirmeyei düşünüyorum ancak tam olarak neden dolayı oyunun yavaş olduğunu bilmediğimden çekiniyorum biraz. Rami 2 x 1024 mb yani 2gb yapmayı düşünüyorum. Öyle yaparsam oyun hızı normale döner mi? Yoksa oyunun yavaşlılığı başka nedenlerden mi kaynaklanıyordur? Bilgisi olan arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilir misiniz?